Wak Doyok Tolak Wanita Mat Salih Yang Cuba Dekati, Lebih Inginkan Wanita Melayu? Seriously?!


Wah, Ohmedia tak sangka umur Wak Doyok dah mencecah 40 tahun gais tetapi dia masih dalam proses untuk mencari pasangan yang sesuai. Dengar cerita dia masih single dan nak perempuan melayu. Korang tak nak isi form ke?

Yang paling menariknya, ramai perempuan mat salih cuba nak mengorat Wak Doyok tau. Mana taknya, Wak Doyok ni dah lah segak dan bergaya! Haa, kalau korang nak jadi calon isteri Wak Doyok, kenalah berbangsa melayu dan pandai masak. Hehe.

Buat masa sekarang saya belum ada calon lagi dan mahu fokus pada perniagaan terlebih dahulu. Tak nak terburu-buru untuk kahwin. Ramai juga wanita mat salih cuba mendekati saya tapi kita ada batasan. Ibu saya lebih suka wanita melayu, cuma mereka yang tak minat saya. Saya tidak mencari tapi kalau jumpa yang okay, jalan saja. Ibu pun ada tolong carikan juga. Mestilah kita nak yang cantik tetapi yang paling penting dia boleh masak sebab saya tak suka makan di luar. Selain itu, dia kena jaga dan terima saya seadanya...itu pun sudah mencukupi. Kalau boleh, saya tak nak isteri yang aktif dalam laman sosial.

Sumber: mStar

+ Baca respon pembaca Oh! Media



Oh! Youtube


Sumber: Oh! Media