Netizen Tergilakan Corndog Cikitang, Cheese Tarik Paling Panjang Di Malaysia!


Ohmedia tartanya jugak la apa yang best sangat dengan corndog dekat Cikitang ni sampai jadi trending gila. Alang-alang dekat Melaka haritu, sempat la Ohmedia cuba corndog dekat situ sebab ramai kata cheese yang Cikitang pakai ni lain dari yang lain sedapnya gais!

Perghh, diorang guna Anchor cheese gais!


Jadi Ohmedia pergi la rasa dan ternyata memang betul-betul sedap cheese yang Cikitang pakai tu. Ohmedia sempat la bersembang kejap dengan pekerja dekat situ dan diorang ada bagitahu yang Cikitang gunakan cheese jenama Anchor, natural cheese dari New Zealand.

Banyak gila menu yang ada!


Dekat Cikitang ni ada macam-macam menu yang diorang tawarkan dan korang boleh pilih sama ada korang nak yang original atau mozarella cheese. Antara topping yang Cikitang tawarkan ialah Original Castor, Crunchy Mamme, Cornfries, Cikitang Cruchy dan Shifudo. Fuh, dengar nama jer pon dah terliur weh!

Panjang gila penangan cheese Anchor ni!


Paling tak sangka cheese dia ni kalau kita tarik boleh sampai ke langit, kah! Betul-betul pekat cheese dia ni gais! Rasa dia pon memang sedap gila dan betul-betul sebati la bila masukkan dalam corndog tu.

Korang jangan lupa pergi dan rasa sendiri Corndog Cikitang ni tau sebab harganya sangat la berbaloi dengan rasa dia yang sedap tu!

+ Baca respon pembaca Oh! Media.



Oh Youtube


Sumber: Oh! Media